ساعت کاری 08:30-16:30

آذربایجان‌شرقی، میانه …

04152225725

نرم افزار کلینیک سیب چه امکاناتی دارد؟

پذیرش بیمار در نرم افزار کلینیک

پذیرش سریع بیماران

پذیرش بیماران کلینیک با سرعت و دقت بسیار بالا، هر بیمار را در کمتر از 20 ثانیه پذیرش کنید

پرونده پزشکی بیماران در نرم افزار کلینیک

پرونده پزشکی بیماران

مدیریت پرونده پزشکی بیماران بدون نیاز به پرونده های فیزیکی با قابلیت درج انواع ضمائم

فراخوان صوتی و تصویری نوبت بیماران در نرم افزار مدیریت کلینیک

فراخوان صوتی و تصویری نوبت

فراخوانی صوتی و تصویری نوبت بیماران بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص

حسابداری مالی نرم افزار کلینیک

حسابداری اتوماتیک و پیشرفته

صدور اسناد حسابداری اتوماتیک بر اساس قالب تنظیم شده توسط مدیر مالی درمانگاه

انبارداری نرم افزار کلینیک

انبارداری تخصصی کلینیک

کنترل موجودی لوازم مصرفی و سایر کالاهای موجود در انبار به صورت هوشمند

حقوق و دستمزد تخصصی کلینیک

حقوق و دستمزد کلینیک

محاسبه هوشمند حقوق پزشکان و پرستاران بر اساس پارامترهای مختلف

گزارشات پیشرفته نرم افزار کلینیک

گزارشات جامع و پیشرفته

تهیه گزارشات مالی استاندارد و انواع گزارشات مدیریتی به صورت آماری و نموداری

مدیریت کاربران نرم افزار کلینیک

مدیریت پیشرفته کاربران

تعریف سطح دسترسی کاملا پیشرفته به صورت گروهی و تکی، مشاهده عملکرد کاربران

چرا باید از نرم افزار کلینیک استفاده کنیم؟

از نرم افزار کلینیک سیب استفاده می کنیم چون :

  1. وقت یک مدیر کلینیک با ارزش تر از آن است که بخواهد صرف امور غیرضروری کند.
  2. گردش مالی کلینیک بالاست و نمی توان به صورت دستی آن را مدیریت کرد.
  3. دقیقا نمی دانیم در هر ماه چند برگه بیمه گم شده است؟
  4. دقیقا نمی دانیم هر پزشک یا پرستار در کلینیک چه عملکردی دارد؟
  5. ماهانه بایستی لیست برگه های بیمه را به بیرون بفرستیم تا فایل استاندارد بیمه را تولید کنند و بتوانیم مبلغ درخواستی از سازمان بیمه را دریافت کنیم.
  6. سر هر ماه بایستی حقوق پزشکان و پرستاران را که بر اساس قراردادهای مختلف با ما همکاری می کنند، محاسبه و پرداخت کنیم.
  7. گاهی نیاز می شود که گزارش سریعی از میزان عملکرد کلینیک در بازه های زمانی مختلف تهیه کنیم.
  8. نمی خواهم نیروی اضافی استخدام کنیم و هزینه ها را افزایش دهیم.
  9. و وجود صدها مشکل دیگر

استخدام نیروی جدید در کلینیک باعث می‌شود :

  1. یک هزینه مستمر جدید (حقوق ماهیانه) به کلینیک اضافه شود
  2. ممکن است یک نفر به تنهایی نتواند از عهده همه این کارها برآید و باید نفرات بیشتری استخدام کنید.
  3. برای تهیه یک گزارش بایستی به کارمندان خود فرصت دهید تا آن را تهیه کنند. (گزارشات درخواستی با تاخیر آماده می‌شود)
  4. با توجه به این که نتیجه کار توسط انسان تهیه شده است، احتمال خطا زیاد است.
  5. و بسیاری مشکلات دیگر به وجود آید …

استفاده از نرم افزار کلینیک باعث می‌شود :

  1. هزینه‌های کلینیک به شکل چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.
  2. کنترل کاملی روی مبالغ موجود در صندوق کلینیک داشته باشید.
  3. برای کنترل کاربران، نیازی به حضور فیزیکی شما در کلینیک نیست و نرم افزار کلینیک این کار را انجام می‌دهد.
  4. در هر لحظه می‌توانید گزارشات دلخواه خود را از نرم افزار کلینیک استخراج کرده و معطل تهیه گزارش توسط سایر پرسنل نشوید.
  5. اعداد موجود در گزارشات، قابل اطمینان بوده و می‌توانید بر اساس آن‌ها برای کلینیک‌تان تصمیم‌گیری کنید.
  6. گزارشات یا فایل‌های درخواستی سازمان‌های بیمه گر را سریعا از نرم افزار کلینیک تهیه کنید و طلب خود را از بیمه ها دریافت نمایید.
  7. اوقات فراغت شما زیاد شود تا بهتر بتوانید روی مدیریت کلینیک کار کنید و وقتتان را برای چیزهای پیش پا افتاده تلف نکنید.
  8. و مزایای زیاد دیگر …

در ادامه مطلب شما را با جامع ترین نرم افزار مدیریت کلینیک در ایران آشنا می‌کنیم.

از شما یک درخواست داریم، لطفا برای خرید نرم افزار کلینیک اصلا عجله نکنید. ابتدا تمامی گزینه‌های مورد نظر را به صورت کامل بررسی کنید و با اطمینان کامل نرم افزار مورد نظر را خریداری نمایید.

ویدئوی معرفی کلی نرم افزار کلینیک سیب در 18 دقیقه

پذیرش بیمار در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب

در این قسمت به توضیح قسمت پذیرش بیمار در نرم افزار کلینیک می‌پردازیم.

پذیرش بیمار در نرم افزار کلینیک

همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین بخش هر کلینیکی، بخش پذیرش بیماران است که به نوعی قلب هر کلینیک به حساب می‌آید و اولین محل مراجعه بیماران می‌باشد، از این رو بایستی سرعت عمل این بخش بالا باشد تا بتواند رضایت مراجعین اغلب ناخوش‌احوال را جلب کند و باعث رنجیده خاطر شدن آنها نشود.

ما با در نظر گرفتن این اصل، فرم پذیرش بیمار را به گونه‌ای طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم که کاربران عادی پذیرش بتوانند با سرعت تایپ معمولی، هر بیمار را در کمتر از 20 ثانیه پذیرش نمایند.

شاید این سوال به ذهنتان بیاید که چطور می‌توان بیمار را در کم‌تر از 20 ثانیه پذیرش کرد؟

در جواب شما بایستی بگوییم که با توجه به محاسبات دقیق نرم افزار کلینیک سیب در خصوص تعرفه خدمات و تخفیفهای ارائه شده از طرف کلینیک و نیز نمایش لیست پزشکان فعال، عدم نیاز به تایپ مجدد مشخصات بیماران در مراجعات بعدی سبب شده است تا مسئول پذیرش بتواند در کمترین زمان ممکن، اطلاعات بیمار را ثبت کرده و قبض پذیرش را به وی تحویل دهد.

فیلم پذیرش بیمار در کمتر از 20 ثانیه در نرم افزار کلینیک :

تصویر فرم پذیرش در نرم افزار کلینیک سیب :

فرم پذیرش در نرم افزار کلینیک سیب

همان طور که مشاهده می کنید در این فرم، ابتدا نوع بیمه بیمار را انتخاب کرده و سپس شماره بیمه وی را در قسمت مربوطه وارد می‌کنیم و کلید اینتر را فشار می‌دهیم. چنانچه بیمار قبلا هم به کلینیک مراجعه کرده باشد اطلاعات وی در قسمت مشخصات نمایش داده خواهد شد در غیر این صورت، مشخصات مربوط به شماره برگ دفترچه، تاریخ اعتبار دفترچه و نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات مورد نیاز بیمار را وارد می کنیم (همانند تصویر زیر).

فرم پذیرش بیمار در نرم افزار درمانگاه سیب

بعد از ورود اطلاعات بیمار، پزشک مربوطه را انتخاب کرده و خدمت مورد نظر را از لیست سرویس ها به لیست سمت چپ (همان سرویس های انتخاب شده) اضافه می کنیم.

در نهایتاً با فشار دادن کلید F6 یا کلیک روی گزینه ذخیره، اطلاعات قبض ثبت شده و به چاپگر فرستاده می‌شود.

برخی از مزایای فرم پذیرش نرم افزار کلینیک سیب عبارتند از :

  1. جلوگیری از پذیرش بیمار با دفترچه بیمه تاریخ گذشته
  2. محاسبه تخفیف های مربوط به مراجعین خاص به صورت خودکار
  3. ارتباط با دستگاه کارتخوان برای افزایش سرعت تسویه مبالغ مربوطه (بیمار فقط کارت را کشیده و رمز خود را وارد می کند، مبلغ خدمت از طرف نرم افزار به کارتخوان ارسال می گردد.)
  4. صدور اتوماتیک سند حسابداری قبض بر اساس قالب از پیش تعریف شده مدیر مالی درمانگاه
  5. کنترل موجودی انبار به صورت خودکار
  6. و دهها قابلیت دیگر

برای مشاهده جزئیات بیشتر در خصوص فرم پذیرش در این قسمت کلیک کنید.

پرونده پزشکی بیمار در نرم افزار درمانگاه سیب

در این بخش به توضیح قسمت پرونده پزشکی بیمار در نرم افزار درمانگاه می‌پردازیم.

پرونده پزشکی بیماران در نرم افزار کلینیک

در برخی از درمانگاه‌ها و مراکز پزشکی مانند مطب، علاوه بر مراجعات بیماران به صورت سرپایی، پرونده‌های پزشکی آنان نیز در کلینیک نگهداری می‌شود. پرونده‌های پزشکی بیشتر برای متخصصان و دندانپزشکان و کلینیک‌های رادیولوژی، فیزیوتراپی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شرکت راه حل های پویا با در نظر گرفتن نیازمندی این عزیزان، اقدام به تعبیه زیرسیستم مدیریت پرونده پزشکی بیماران در نرم افزار کلینیک سیب کرده است. با این امکان، نیازی به نگهداری پرونده های کاغذی در کلینیک نخواهد بود.

مشکلات نگهداری پرونده پزشکی بیماران به صورت کاغذی و فیزیکی چیست؟

در اینجا برخی از دردسرهای نگهداری پرونده های پزشکی در درمانگاه آورده شده است که عبارتند از :

  1. کمبود جا برای قرار دادن پرونده بیماران
  2. جستجوی پرونده یک بیمار در بین پرونده های مختلف
  3. جستجوی مدرک خاص در داخل پرونده پزشکی بیمار
  4. جستجوی مدرک بیمار در تاریخ یا تاریخ های خاص
  5. و ده‌ها مشکل دیگر

نگران این مشکلات نباشید. با استفاده از زیرسیستم پرونده پزشکی بیماران در نرم افزار کلینیک سیب، تمامی این مشکلات و مشکلات دیگر به صورت خودکار رفع خواهد شد.

تصویر فرم پرونده پزشکی (سوابق بیمار) در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب :

فرم پرونده پزشکی بیمار در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب

 

برای استفاده از قسمت پرونده پزشکی بیماران، بایستی با کاربری پزشک وارد نرم افزار شویم.

به صورت پیش فرض لیست قبض های ثبت شده روز جاری در سیستم نمایش داده می‌شود ولی می‌توان لیست دلخواه خود را جستجو کرده و بیمار مورد نظر را در تاریخ‌های مختلف پیدا کرد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در خصوص پرونده پزشکی در نرم افزار مدیریت کلینیک سیب در این قسمت کلیک کنید.

فراخوان صوتی و تصویری نوبت بیماران (مدیریت سالن انتظار)

فراخوانی نوبت بیماران به صورت صوتی و تصویری بدون نیاز به تجهیزات خاص

فراخوان صوتی و تصویری نوبت بیماران در نرم افزار مدیریت کلینیک

امکان فراخوانی نوبت بیماران در نسخه جدید نرم افزار اضافه شده است و ایده آن از آنجا مطرح شد که یکی از کلیمیک هایی که از نسخه قبلی نرم افزار کلینیک شرکت ما استفاده می‌کردند، برای مدیریت سالن انتظار و جلوگیری از شلوغی کلینیک، اقدام به خرید تجهیزات مربوط به فراخوانی نوبت کرده بود.

اینجا باید بیمار یک بار به دستگاه فراخوان نوبت مراجعه کند و سپس به واحد پذیرش مراجعه کند و قبض خود را دریافت کند. این سیستم دارای مشکلاتی بود، مثلا باید به ازای هر پزشک یک دستگاه صدور نوبت تهیه می‌شد و …

ضعف تجهیزات سخت افزاری نوبت‌خوان به لحاظ کم بودن حافظه و … باعث ایجاد محدودیت‌های دیگری شده بود. مثلا نهایتا می‌شد تا 500 شماره داد و بیشتر از آن را نمی‌پذیرفت.

پشتیبانی ضعیف شرکت هم از طرف دیگر باعث رنجش مسئول کلینیک شده بود. با دیدن این شرایط تصمیم گرفتیم زیرسیستم فراخوان نوبت را هم به لیست زیرسیستم‌های نرم افزار کلینیک اضافه کنیم.

نمونه فراخوانی نوبت توسط سیستم :

علاوه بر پخش صوت، اسم بیمار نیز در مانیتور مربوطه نمایش داده می شود.

برای استفاده از قابلیت فراخوان نوبت چه تجهیزاتی لازم است؟

برای استفاده از این قابلیت نیازی به تجهیزات اضافی ندارید. اگر مایل به نمایش نوبت ها در مانیتور سالن بودید می‌توانید یک مانیتور در سالن نصب نمایید در غیر این صورت، نوبت بیماران از اسپیکر سیستم پخش خواهد شد.

سیستم فراخوان نوبت نرم افزار کلینیک سیب چه فرقی با سیستم‌های دیگر دارد؟

  1. هزینه راه اندازی آن بسیار پایین‌تر از سایر سیستم‌ها است.
  2. نیاز به دریافت پشتیبانی از شرکت ثالث نیست و ما همه سیستم را پشتیبانی می‌کنیم.
  3. محدودیتی در تعداد اتاق و شماره‌های داده شده به مراجعین ندارد.
  4. در مانیتور سالن به صورت گرافیکی نمایش داده می‌شود.
  5. در صورت استفاده از مانیتور، می‌توانید از زیرسیستم تبلیغات روی مانیتور که در نرم افزار کلینیک تعبیه شده، کسب درآمد کنید.
  6. پزشک، قبل از مراجعه بیمار به اتاق، مشخصات وی را مشاهده می‌کند و بدون پرسیدن نام و نام خانوادگی، به معاینه وی می‌پردازد. صدا کردن بیمار با نام خانوادگی، بدون پرسیدن از وی، حس خوبی به بیمار می‌دهد.
  7. پزشک می‌تواند تعداد بیماران نشسته در صف و کل بیماران ویزیت شده توسط خودش را مشاهده کند.
  8. و ده‌ها امکان دیگر

برای مشاهده جزئیات کامل‌تر در خصوص زیرسیستم فراخوان صوتی و تصویری نوبت بیماران نرم افزار کلینیک سیب در این قسمت کلیک نمایید.

حسابداری کلینیک (اتوماتیک، قابل استفاده تا 21 سطح حساب)

تهیه تمامی گزارشات مالی اعم از دفاتر معین و کل، ترازهای آزمایشی، ترازنامه، سود و زیان و ...

حسابداری مالی نرم افزار کلینیک

نرم افزار کلینیک سیب با داشتن زیرسیستم حسابداری مالی پیشرفته، نیاز مدیران مالی کلینیک را رفع کرده است. با توجه به این که گردش مالی در کلینیک ها بالاست، بنا بر این مدیریت دستی این گردش کاری دشوار بوده و در صورت انجام نیز با خطاهایی مواجه خواهد شد.

ممکن است که شما از یک نرم افزار حسابداری برای مدیریت مالی کلینیک استفاده کنید، این کار بسیار خوبیست و باعث می‌شود ضریب خطای انسانی خیلی کم شود. سوال اینجاست که اعدادی که در نرم افزار حسابداری کلینیک ثبت می‌شود از کجا می‌آید و چگونه در نرم افزار ثبت می‌شود؟

باز هم می‌بینیم که بخشی از کار به صورت دستی انجام می‌شود و احتمال بروز خطا وجود دارد.

امکانات زیرسیستم حسابداری نرم افزار کلینیک سیب

  1. ایجاد درختواره حسابداری تا 21 سطح حساب
  2. تعریف سرفصل حساب به تعداد نامحدود
  3. امکان کنترل و تایید اسناد صادر شده در نرم افزار
  4. تهیه گزارش دفتر گروه، دفتر کل و دفتر معین و تفصیلی
  5. تهیه گزارش ترازهای آزمایشی گروه، کل، معین و تفصیلی
  6. تهیه گزارش ترازنامه (بیلان)
  7. تهیه گزارش صورت حساب سود و زیان
  8. تهیه گزارش دفتر روزنامه
  9. و …

 

حسابداری کلینیک سیب چه مزیتی نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری دارد؟

1) صدور سند حسابداری اتوماتیک طبق قالب تنظیم شده توسط کاربر (مدیر مالی/حسابدار کلینیک)

با توجه به این که مبالغ و حساب‌های متعددی در قبض پذیرش بیمار وجود دارد، صدور یک سند حسابداری در یک فرمت ثابت ممکن است برای اکثر حسابداران و مودیران مالی مورد تایید نباشد. برای حل این مشکل، امکان تنظیم قالب سند حسابداری برای قبض پذیرش بیمار را به نرم افزار کلینیک سیب اضافه کرده‌ایم.

منوی حسابداری در نرم افزار کلینیک سیب

کاربران نرم افزار می‌توانند قالب دلخواه خود را تنظیم کرده و اسناد حسابداری صادر شده به صورت خودکار را فقط مشاهده و تایید نمایند. نیازی به صدور سند دستی نیست.

2) با نرم افزار کلینیک سیب به صورت یکپارچه کار می‌کند

در اماکن و مشاغلی مانند کلینیک که دارای بخش‌های مختلفی هستند، برای مدیریت آن‌ها از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود. مثلا یک نرم افزار انبارداری برای مدیریت انبار، یک نرم افزار حسابداری برای بخش مالی، یک نرم افزار حقوق و دستمزد و … تهیه می‌شود.

مشکل اینجاست که واحد مالی برای ثبت سند حسابداری حقوق های پرداخت شده بایستی گزارشات مربوطه را از بخش مربوطه دریافت کرده و اعداد آنها را در نرم افزار حسابداری ثبت کند، و این یعنی یک کار دستی.

فرم ثبت سند حسابداری در نرم افزار کلینیک سیب

در نرم افزار کلینیک سیب، نیازی به ثبت اعداد به صورت دستی نیست. سند حسابداری به صورت اتوماتیک و با صدور قبض پذیرش، صدور فیش حقوقی و … صادر شده و در سیستم ثبت می‌شود. کافیست آنها را بررسی کرده و تایید نمایید.

3) نیاز به دریافت پشتیبانی از شرکت‌های نرم افزاری مختلف ندارد

همان طور که در سطرهای قبلی هم اشاره کردیم، یکی از مشکلات مدیران کلینیک‌ها طرف قرارداد بودن با چند شرکت در حوزه نرم افزاری است که باعث بروز مشکلات و افزایش هزینه برای کلینیک می‌شود. اگر از نرم افزار کلینیک سیب استفاده کنید، ما تمامی قسمت‌های موجود در این نرم افزار را پشتیبانی می‌کنیم.

 

نمونه گزارشات مالی زیرسیستم حسابداری نرم افزار کلینیک

1) یک نمونه از سند حسابداری ثبت شده (سند حسابداری در فرمت‌های مختلفی قابل چاپ است)

 

چاپ سند حسابداری در نرم افزار کلینیک سیب

2) گزارش دفتر معین

گزارش دفتر معین در نرم افزار کلینیک

3) تراز آمایشی کل

تراز آزمایشی کل در نرم افزار کلینیک سیب

4) ترازنامه (بیلان)

گزارش ترازنامه (بیلان) در نرم افزار کلینیک سیب